woensdag 4 november 2009

Avondje Carré

Niels met een Achelse kluis.
De pieten klimmen voor de kerstspullen langs

Nienke vlak bij de Magere brug
Carré
De zaal was niet zo vol
Niels had vorige week een televisieprogramma gezien waarin iemand vertelde over de musical Amandla Mandela. We deden eens gek en bestelden kaarten voor dinsdag. Omdat we ook nog een verjaardagscadeautje voor Dajo moesten kopen, gingen we al om een uur of vijf naar Amsterdam. Even lekker wat drinken in een kroegje, winkelen, uit eten en naar Carré. De voorstelling was prettig om te zien. Niet super bijzonder (de Nederlandse cast kon niet zo goed zingen, vonden wij), maar een lekker avondje uit. http://www.mandelademusical.nl/ Hier kan je alvast een trailer bekijken.

3 opmerkingen:

M en C zei

Guttogut, wat saaaaai weer allemaal. Jullie doen er echt alles aan om het vooral niet op te leuken, hè? Tijd voor een totale remake of een pimp-your-life! (en zolas je ziet valt er aan jullie taalgebruik ook nog wel 't één en ander te upgraden ;p
Liefs, Car.

Nienke zei

Je zou ook kunnen denken dat we dus alleen iets meemaken als erover geblogged wordt. Best saai dan, toch?

Jelka zei

Nou, laat ik dan ook maar eens wat reageren, dat maakt het alweer een beetje minder saai.
Ik vind de foto's wel erg saai. het is er zo donker!
Zaten jullie nou alleen op de balkons?
Dat is wel luxe, lekker alle ruimte voor al jullie tassen van het winkelen enzo.
Ik moet zeggen dat zo'n nederlandse cast wel de reden is dat ik nooit naar musicals ga. Ik vind het altijd zo jammer dat ze alles vertalen enzo...
Als ze nou eens ergens de originele versie (bijna altijd engels, dus prima te volgen) van in nederland zouden opvoeren, dan zou ik misschien ook wel eens gaan.
Maar goed, je kan nu zeggen dat je er bij was!
Jelka