zondag 2 mei 2010

Tja, wat doe je op een saaie regenachtige zondag?

Zie je, zo wordt zo'n saaie regendag toch nog nuttig en leuk. Nog zo'n dag en er volgen weer meer compromiterende foto's uit het verleden. Ken je ons al een tijdje? Dan blijft zo'n foto je waarschijnlijk niet bespaard. Wacht maar af!
Ze ging helemaal op in de kunsten
trouwstoet, 25 jaar geleden
In 1985 had je pas kruiend ijs!
Bij Ellewoutsdijk
Zij wonnen ook nét geen gouden medaille
Zij is onlangs moeder geworden
Menno, ze werden nét geen kampioen

Nou negatieven en dia's scannen dus. Hier weer wat uit de oude doos.

3 opmerkingen:

M en C zei

Ze zijn leuk!
Maar gelukkig van mij geen compromitterende foto's in jullie oude doos... Voor je 't weet sta je wereldwijd in je blootje. Ik ga voortaan wel een beeje opletten hoe ik in jullie camera kom. Want wie weet wat jullie er over 25 jaar mee doen.
Kus, Car.

Jelka zei

Ja! Let ik op wat ik over mezelf op het internet zet, gaan jullie er een beetje naaktfoto's op plaatsen!
groeten, Anoniempje

Nienke zei

Ja maar, wij doen het wel anoniem, zonder namen en zonder dat iemand kan vinden wie de gefotografeerden zijn. Daar hebben wij lang en diep over nagedacht. Nu gaan sommige mensen reageren en laten daarbij hun naam zien. Daar kunnen wij dan weer niks aan doen...