zondag 19 september 2010

Oude en jonge bekenden. NJN reünie

We hadden bij Dajo voor de deur in de bus geslapen en gingen vandaag naar de NJN reünie. Eerst moesten we nog even wat boodschappen doen. Heel de Albert heijn liep vol met NJNers en wie zagen we bij de geldautomaat? Kinne Hogeweg die Velp onveilig maakt!
Omdat ik heel erg bang was voor alleen dit soort beelden, wist ik nog steeds niet of ik wel zin had in de reünie.
Daarom had ik mij als vrijwilliger gemeld bij de balie bij de ingang om mensen in te schrijven en te helpen met allerlei vragen. Dat was wel leuk!
Er waren zo ongeveer 750 mensen. Zoek de bekende gezichten...
Er was tegelijkertijd ook een NJN Jubka. Dit keer heeft Kinne een eierwarmer op z'n hoofd!
Voor de Oude sokken werd de dag afgesloten met een optreden van het Jubileum Orkest. Daarna reden wij toch maar naar huis, waar ons een waterballet van een kapotte leidiing in de cv-ketel wachtte. Fijn als je eens iets láát doen.

1 opmerking:

M en C zei

Gelukkig een onderscheidend bloesje aan, Nienk. We wéten wel dat ze leuk zijn, die NJNers, maar geitenwol zijn ze wel!