maandag 2 juli 2012

betrekkelijke rust op het blog

Hoewel er niet zo heel veel berichten op het blog verschijnen, is het niet zo dat we niks doen. Maar om nou het hele blog vol te zetten met foto's van Fenna... Oké. Nog een keer dan!
Ze groeit goed

In bad

Lijken ze op elkaar?
 verder ben ik weer met een productie bezig en heb ik het daar dus weer behoorlijk druk mee. Zondag was ik vroeg klaar. Vier uur al. Maar ja, toen moest ik ineens wachten op een acteur die ik naar huis moest brengen.
Een van deze acteurs, dus.

Zaterdag was ik naar de musical lang en Gelukkig in de Beemster. Ik was daar als EHBO-er en zag het dus een beetje vanaf de zijkant maar, het was toch hartstikke leuk om al die bekenden zo goed bezig te zien.
Kijk maar even hier op de website om er wat meer van te zien.

Geen opmerkingen: