dinsdag 30 september 2014

Zwaar leven in Boedapest!

Vandaag moest ik voor Publieke Werken, de film waar ik nu voor werk, naar Boedapest. Ik moest om 5 uur van huis en Niels bracht me met z'n zieke lijf naar Amsterdam Noord (Niels heeft gordelroos, zielig hè?). Vandaaruit gingen we allerlei mensen ophalen en door naar Eindhoven airport waarvandaan we vertrokken naar Boedapest. Ik zat in een mooi roze vliegtuig met allemaal acteurs. Zij weden allemaal in een hotel afgeleverd en ik ging in mijn eentje door naar een ander hotel. Vast minder luxe, dacht ik, want ik ben geen acteur.

Dat viel nogal mee. Ik heb gewoon een schitterend appartement
 Nadat ik mijn tas had neergezet en even contact had gehad met productie, bleek dat ik tot 17.30 uur ter vrije besteding had. Hup, de stad in. Geld halen en iets te eten. En meteen maar en beetje sightseeing.
heel veel mooie gebouwen


De Opera

St. Stephanus Basiliek
Synagoge

Mooi gebouw

Mooie muurschildering met en vervallen zooitje



Vergane glorie

Blijkt een markthal te zijn

Hier heb ik een kaasje gekocht. Er staat ook een ketel achter het meisje. ze maken ter plekke kaas


Ginkgo's in de straat naast het hotel

mijn hotel aan de buitenkant

1 opmerking:

M en C zei

Jij hebt echt, nee echt, een heel leuke baan! Ondanks het roze vliegtuig en het appartement ; p
Veel plezier en werk ze!
x, Car