zondag 11 oktober 2015

werk, familie, werk, strand, tuin

Zo, nu Chaja veilig en wel in Texas zit, kunnen wij weer rustig verder met ons leen. En een terugkijken...
Op 28 september was er een volledige maansverduistering. Ik stond er toch maar een voor op en met mijn kleine klik-klakcamera, kon ik toch best een aardig beeld maken...

Op 1 oktober ging Nienke naar Rheden om hand en spandiensten te verlenen bij Jelka. Dat was een gezellig dagje! We gingen ook nog even het bos in.
En op Kasper passen, natuurlijk  

Niels fotografeerde een mooi spinnetje van bijna een centimeter groot.

Ik maakte een voorraadje pompoensoep

Ik deed een commercial. lang geleden weer eens een kinderbegeleidingsklusje.

Niels hielp Cecile en Dirk Jan met de aanleg van hun tuin
's avonds gingen we in Onder de Linden naar een voorstelling van Yentl&De Boer. Dat was leuk. Jos deed ook mee. Zie maar hier
En vandaag 11 oktober, gingen we een dagje naar het strand. Het voelde als een mooie koude winterdag. Heerlijk!

Niels loopt over water

kleine en grote mantelmeeuwen

ineens vlogen er een aantal grote zilverreigers over zee

drieteentje en een ...strandloper.

Weer thuis probeerde een jonge geringde sperwer een musje te snacken in de tuin.
Zo, het is weer duidelijk. We leven nog wel!

Geen opmerkingen: