zaterdag 12 november 2016

Nou jaaaaaaaaaaa!!!! Sinte Maarten en de duinen

Met Sinte Maarten zou Jelka met Fenna en Kasper naar ons toekomen om Sinte Maarten te lopen en om op tijd te zijn om Chaja van Schiphol te halen. Terwijl ik hartstikke moest overwerken kreeg ik weinig berichtjes binnen van het thuisfront. Maar ze waren lekker bezig zei Niels.
 Als je hier klikt kan je Fenna ook nog horen zingen...
 Toen kwam ik even na achtenn thuis. Fenna en kasper waren al naar bed en ik hing mijn jas op in de gang. Wie sprong daar ineens tevoorschijn?.....CHAJA! Was ze gewoon een dag eerder dan Niels en ik dachten aangekomen en had ze dat stiekem met Jelka geregeld!
Dat is wel heel gezellig!
Wat een verrassing! De volgende morgen schoven er om 7 uur ineens twee heel koude voetjes bij ons in bed. Fenna. Ze was al wakker en moest toch nog even vertellen over Sinte Maarten gisteren. wat een gezelligheid!
Met z'n allen gezellig een feestontbijtje

Daarna gingen Chaja en ik brood halen in Amsterdam en mocht Chaja even oefenen met het autootje

Dwars door Amsterdam scheuren...

Fenna wijst mij er subtiel op dat mijn schoenen rondslingeren
En toen naar Bakkum. Even wandelen in de duinen en naar de Hoep



Daarna naar Johanna´s Hof. Kleuren...

En een pannenkoek

Daarna zetten wij de afdeling Rheden in Castricum op de trein en ging Chaja naar Amsterdam. Als vanouds...

Geen opmerkingen: