zondag 19 februari 2017

Bar Mitswa, zagen en eten

We hadden een druk schema zaterdag. Terwijl Niels ging helpen in Middelie, ging Nienke naar de Bar Mitswa van haar achterneefje. Interessant.
Aangezien je ábsoluut geen foto's mag maken, hier maar een plaatje. Zo zag het er ongeveer uit maar dan met moderne hoeden.
Daarna moest ik van alles halen in Amsterdam en heb ik lekker door Amsterdam gewandeld op mijn hoge hakken.



Niels was ondertussen lekker aan het zagen bij de boerderij van Jarin.

Toen ik weer thuiskwam, was daar leuke post voor Niels. Wat een knappe kleindochter hebben wij toch!

met brief!

Wij zijn al aardig in de stemming
Daarna ging ik ook naar Middelie. Helpen hoefde net niet meer.
maar het was wel mooi
 Toen gingen we uiteten. In Volendam (!)


Het was een soort Fusion sushi. Lekker hoor.
We bleven slapen in Middelie en gingen 's morgens weer naar huis. Daar ging Niels meteen druk aan de slag. 
 Limoncello in wording
Onze tortelduifjes, zijn begonnen aan hun nest.

Geen opmerkingen: