donderdag 4 oktober 2018

 Zo, de eerste dag in Reno. We waren vroeg wakker en ons bed uit. Eerst uitgebreid de tuin bekeken en Dajo heeft allerlei adviezen gegeven. Daarna gingen we shoppen. Eerst naar Trader Joe's (supermarkt) en de CVS (drogist) en de Sierra Tradingpost. Ik heb mijn anti-muggenbultzalf en een soort fleeze. Dajo een regenjas en we hebben eten. Hoeden en gympen hebben we nog niet gevonden.
 We haalden lunch bij de Whole Food en gingen weer even terug naar huis. Ik maakte een blog van gister en toen gingen we op pad. We gingen wandelen. De Thomas Creek trail van ongeveer 10 kilometer. We waren bijna bij het begin van de wandeling toen het begon te regenen. Wat heb ik toch met woestijnen en regen????


Dajo heeft dus een nieuwe regenjas


Hé, blauwe lucht en zon!

dooie auto

het is écht herfst en het regent alweer

groepsfoto!
Tot zover de eerste dag, misschien gaan we nog wel meer doen, maar nu heb ik even tijd om een blog te maken.

Geen opmerkingen: