vrijdag 1 februari 2019

Sneeuwpret in de duinen en ook een beetje werk

 Vanmorgen werden we weer wakker met een beetje sneeuw. Snel naar buiten, paadje vegen en een sneeuwballengevecht. Daarna over tot de orde van de dag. Ontbijten etc. Niels moest even naar zijn werk om wat projecten te bekijken. Ik ging ook mee.
zomaar mooi
Omdat Niels dat mag en het nu misschien wel even nodig was, reden we met de auto door de duinen. Zo leuk! Dat wil ik al tijden en nu mocht het eindelijk! Mijn dag kon niet meer stuk.
Ik heb ook een filmpje gemaakt. KLIK HIER

Exmore pony's in het duin



en werd ik weer bekogeld! ;-)

roodborst

bloemetjes die hun naam eer aan doen


en dus ging Niels aan het werk. Iets met de mannen...

en heb ik kilometers hekken geïnspecteerd
 Daarna reden we even naar Harlingen en dronken bij tom en Rita een kopje thee


ook even helpen bij wat probleempjes

Geen opmerkingen: