zondag 18 augustus 2019

Gewoon weer eens een saai weekend

Het zou het hele weekend regenen dus planden wij een nuttig weekend. Niels wilde zijn kamer veranderen en daarvoor en voor andere dingen moesten wij even wat boodschappen doen. Om half tien vertrokken wij naar Ikea, Gamma en Sligro. Half twaalf waren we weer thuis. Knap gedaan, hè?
Sweden die met vakantie tóch even het thuisgevoel willen ervaren bij Ikea.
 Eenmaal thuis gingen we verder met opruimen en veranderen. Niels kwam ook spullen van mij tegen in zijn kamer.
allemaal Montesorriwerkjes. Wat moet je daar nou nog mee?

Kijk, deurtjes

dit ook anders

bureau op een andere plek

en voor de intimi... Zo netjes is mijn bureau!!!!!
Zondag begonnen we met sporten en daarna weer verder met opruimen en zo. Wat goed van ons! Daarna gingen we het dorp in voor het jaarlijkse Muziek aan de Middenweg
Marcel Kapteijn en the Raindogs
KLIK hier om een stukje te luisteren.
 Dat vond ik leuke muziek en ze maken er ook altijd een leuk showtje van. Niet alles is evenveel mijn smaak of even goed.
Het was gezellig bij de Kosterij maar de (beginners) band kon het (nog?) niet zo goed.
KLIK hier voor slechte muziek

The Cookin Jazz combo. Mensen die het écht kunnen
 KLIK hier voor een stukje muziek van Quartier Latin een duo dat zegt een wereld-jazz-latin-flamenco duo te zijn. Vond ik ook weer mooi.
Tja, en dan op het gezelligste terras Dixieland. Niet echt mijn ding.
KLIK hier om te zien wat wel mijn ding is. ;-)
 Toen gingen we weer naar huis om nog weer nuttige dingen te doen.
groenschild wants in de tuin

de lichtjes voor ons feest hangen alvast

gehakkelde aurelia

Geen opmerkingen: