zondag 25 oktober 2020

rustig weekend

Eerst even een waarschuwing. Het lukt allemaal niet zoals ik wil. Ik heb iets verkeerd gedaan in mijn camera en nu heb ik per ongeluk allemaal filmpjes van 1 seconde gemaakt en die willen niet uploaden ook. Er zijn dus wat dingen niet zo erg goed gelukt...Jammer.

Afijn, we hadden weekend en gingen zaterdag helpen met planten kopen en in de grond zetten bij Danijela en Joris. 
inkopen bij kwekerij Weigelia in Heerhugowaard. Wat een leuk kwekerijtje!

 
de tuin is aangelegd maar nog wel kaal

bloembollen bestellen

plantjes erin en een kabeltje ingraven

Zondag waren we eerst een tijdje bezig te proberen de chrome cast te installeren. Maar na een tijdje wilden we toch even naar buiten. We gingen even naar de Noord pier.



Tata


zilvermeeuw en tata
KLIK hier voor de golven

KLIK hier als je een filmpje van steenlopertjes wilt zien (ik ben bang dat het wat anders is geworden...)

Nou al die leuke foto's die dus filmpjes zijn geworden bevatten allemaal foto's van steenlopertjes, paarse strandlopers en drieteenstrandlopers. Ook al die leuke foto's van Niels en de prachtige luchten moeten jullie nu ontberen.

grappig gezicht, we lopen zo de zee in.










Geen opmerkingen: