vrijdag 16 september 2022

Lekker en stom! Van alles wat

Zondag gingen we weer wat leuks doen. We hadden met Joris en Danijela een afspraak in Amsterdam
We liepen er heen

 

En kwamen aan in de Uilenburgersjoel

Voor het Tahin diner waar Esther haar  nieuwe kookboek presenteerde met een heerlijk diner

Proost!
Toespraak

Trotse man
Verder moesten we weer werken. Toch zaten we ook nog in de tuin en daar zagen we naast het harde werken ook weer dingen.
Zuidelijk glitkruidvlindertje

Kakivruchten

Gehakkelde aurelia doet net of ie onderdeel is van de tekening. Drie- d oor
En toen moest ik woensdag weer werken. Bij de Purmergeul in de muziekschool in Purmerend. Om vier uur stapte ik de deur uit en…” Waar is mijn fiets?” Drie keer een rondje om het gebouw gelopen, maar echt weg! Ondanks dat ie aan het fietsenrek vast zat, is ie gewoon gestolen! De muziekschool heeft video bewaking en je ziet dat de dief gewoon knip, knip doet en binnen 15 seconden weg is met mijn fiets! BALEN! Vooral omdat door een miscommunicatie mijn fiets ook niet verzekerd was. 
Kijk, dat is ie in betere tijden…

Nog eens…

Ondanks dat ik niet verzekerd was, moet er toch een nieuwe komen. Ik heb mijn auto weggedaan en moet forenzen. Donderdag dus een nieuwe besteld, beter aangepast aan mijn wensen want ik weet nu wel beter wat ik precies wil van een elektrische fiets. 


Geen opmerkingen: