maandag 10 oktober 2022

Dagje chillen in Mountain View

Zondag. We begonnen rustig aan. 
Jelka deed een spelletje met Oscar en die deed het geheel op zijn eigen manier. 

 Daarna gingen we naar de Farmers Market. De op 3 na beste van Californië. Dus dat moest speciaal zijn. 
Veel groenten en fruit kraampjes

In Californië verbouwen ze pinda’s.  Die liggen dus ook op de markt. 
Daarna gingen we weer even naar huis voor de lunch. Na de lunch gingen we weer naar de Shoreline Bay.
Kolibrie 

Waarschijnlijk Say’s Phoebe. 
 

Er was ook een soort klimrek/speeltuin ding

Het was een boot

We wandelden ook weer. Snowy Egret 

Dikbekfuten

Vogel. Ik gok mockingbird

Steltkluten en willets

Amerikaanse Kluten


Weer een hagedisje
Toen we weer terug waren wilde iedereen zwemmen. Oscar ging ook mee hoewel hij aangaf absoluut niet te willen zwemmen. Toch ging hij behoorlijk zelfstandig en stoer op weg naar het zwembad. KLIK hier voor een filmpje
Voetjes in het water. Da’s alles dat Oscar eventueel wil

Liever nog veilig op de kant. 

John en Chaja gingen in het bubbelbad. Lekker warm

Nou ja, met zulk warm water kon ik toch ook niet meer achter blijven en Chaja had nog drie badpakken waar ik uit kon kiezen dus dat was ook geen smoes. Dus toen zaten zowel Oscar als ik tóch in het water. KLIK hier voor bewijs. 
Toen ik er klaar mee was, bleef de rest nog even opdrogen. 

Hier zijn we in het bubbelbad 
Na dit alles gingen we naar Downtown om uit eten te gaan. We aten heerlijk bij een Thais restaurant. 
Bij de Thai


Daarna gingen we naar een treatstore voor een ijsje als toetje. 
Hier helpt Nienke, Oscar met zijn toetje. 


Geen opmerkingen: