zondag 11 januari 2009

Alweer schaatsen!




Nog een dag zou er goed ijs liggen, dus daar gingen we weer. Dajo had nog helemaal niet geschaatst, dit jaar en wij waren wat stijf (en Nienke blauw) van gisteren. We gingen dus niet zover. We reden door de Zeevang deze keer. De Kikkertocht, maar dit keer zonder stempelkaarten en zo. We reden ook even bij Jaap en Diane langs. Uiteindelijk bleven Niels en Dajo daar achter om te helpen met takken slepen en ging Nienke naar huis om de kamer en het bed van onze nieuwe huisgenoot (Stijn) in orde te maken.

1 opmerking:

Vicky zei

Hej Niels en Nienke,
Wauw mooie foto's.
Ziet er heerlijk uit! Ik heb gelukkig ook een beetje kunnen genieten van de Hollandse ijspret. Het lijkt me heerlijk dat Chaja weer snel terug komt. Ik vind het in ieder geval erg leuk want als het goed ik kan ik haar net nog even zien. Ik ga namelijk 29 januari terug. (om even te reageren op Nienke's reactie, dank je wel daarvoor. Leuk)
Ik heb een tijdje geleden jullie blog ook gelezen. Leuk dat jullie dat doen! Ik wilde dat iedereen dat deed want het is ook erg leuk om van anderen een blog te lezen!
Groetjes Vicky