donderdag 30 augustus 2012

Dagje oma-en in Rheden

Het was alweer veel te lang geleden dat ik Fenna had gezien. Eindelijk had ik weer eens tijd, dus op naar Rheden. Daar gingen Jelka en ik lekker wandelen.
Kijk, ik wandel met de wagen!
Een heel oude boerderij vlakbij de Posbank

Jelka staat naast de wagen. Ik mocht duwen!

Oude ruïne.
Onderweg kreeg Fenna ook nog honger
 Na een gezellige dag en een heerlijke maaltijd, fietste ik weer terug naar Arnhem waar ik de trein naar huis weer nam.
Het was het zoveelste geboorte jaar van Generaal van Heutz. Hoewel die man volgens mij, helemaal onteerd is en er zelfs straten niet meer naar hem genoemd worden, vieren ze in Bronbeek zijn verjaardag nog met alle egards!

Bronbeek

2 opmerkingen:

Jelka zei

Die 'oude boerderij' dat is geen boerderij. Dat is het koetshuis.
Blijft wel mooi natuurlijk!
Jelka

Nienke zei

Oké, koetshuis. Kniesoor die daar op let. ;-)