donderdag 2 augustus 2012

't Kind is verhuisd

Vandaag was dan de verhuisdag. Niels en ik hadden ons heilig voorgenomen dat we niks zouden doen. We zijn per slot van rekening opa en oma. Wij mochten op Fenna passen. Dat liep anders. Ten eerste waren we de enige die een vrachtwagentje wilden/konden rijden. ten tweede zijn we nogal ervaren...
We gingen vroeg op pad om Jelka, Stijn en Fenna te verhuizen

Dajo reed gezellig met mij mee. Maar ik moest voor m'n eigen vermaak zorgen...

Wat een viezeriken die Jelka en Stijn ;-)

de auto zit vol.

Deze truck was het dus.

Alles staat en ligt in het nieuwe huis.

Tot slot parkeerde ik de vrachtwagen netjes en snel voor het hek en klaar. Gelukkig wilde Joris mij ophalen bij de verhuurder vandaan.

1 opmerking:

Jelka zei

En die ervaring helpt! Het ging super snel! Jullie zijn erg goed!