woensdag 15 oktober 2014

Een dagje fietsen door Boedapest

Vandaag had ik een dagje vrij. Ik mocht de fiets van een van de productieleiders lenen. Een stevige opoefiets. Gelukkig met drie versnellingen en één handrem. Zo werd m'n bereik ineens veel groter in de stad. Ik ging bijtijds de deur uit. Eerst een half uur lopen naar het andere hotel en toen fietsen.
Het reuzerad was nog niet open

De lift naar de burcht in Boeda.

Kijk, daar was ik gisteren

Halverwege de berg.

Maria met kind

Leuk motiefje

Uitzicht vanaf Boeda


Margrit sziget. Het schijnt echt geweldig te zijn deze zwembaden...

Ik zie veel verval en vergane glorie. Moooooi


Hier wordt een oud beeld gebouwd

monument voor slachtoffers van de holocaust

Zomaar een kasteel


He, he, zo kennen we Oost Europa weer

Naomi blijft er altijd bij!

Geen opmerkingen: