maandag 4 juli 2016

via het hoogtepunt van de reis weer naar huis

 Zondag deed zijn naam eer aan. Voor Mirjam klaar was met aankleden etc. Ging ik even bij het meer kijken en nam een koffietje in de zon. 
Klein geluk op zondag

Na het ontbijt en een wandelingetje over de spontaan opgerezen markt in onze straat, gingen wij naar het station. De regionale trein naar Tirano.
In Tirano aten wij iets

Terwijl Mirjam op het terrasje op de spullen bleef passen, bekeek ik de oude stad en de omgeving van Tirano. Jammer genoeg heb ik per ongeluk alle mooie foto's weggegooid:-(

boerenzwaluw. Hier zag ik trouwens ook Alpengierzwaluwen!
In Tirano rijdt de Bernina express waar we mee naar Chur gingen , gewoon over straat!

Zo leuk, je ziet jezelf (je trein) af en toe rijden!



Zie je? Alweer!


Saaai???

Sneeuw!
Hihihi, op station Chur, liepen allemaal Zwitserse karikaturen!

Zürich. Ook weer zolang wachten dat ik even snel een cache kon scoren en de stad een beetje bekijken 

Hoewel err stoplichten waren, stonden deze mannen iedereen tegen te houden en door te sturen

Net Amsterdam, toch?

Toen in de slaaptrein. Mirjam zit er al helemaal klaar voor.

Badkamer met douche, wc en wasbak

en 's morgens een chic ontbijtje!


En toen waren we weer in Nederland en was de Zwitserlandreis weer voorbij!

Geen opmerkingen: