donderdag 12 oktober 2017

Oppassen in Rheden

  Fenna kreeg vandaag buisjes in haar oren en omdat Stijn avonddienst had en Jelka niet wist hoelang alles zou duren, had ze gevraagd of ik wilde oppassen. Dat wilde ik wel. Maar voor Stijn naar z'n werk vertrok, waren Jelka en Fenna alweer terug. Fenna had een dapperheidsdiploma en een nieuw T-shirt gekregen in het ziekehuis en had verder nergens meer last van.

Fenna met diploma en nieuwe shirt
Omdat het zo goed ging met haar en het zulk lekker weer was, gingen we lekker een stukje wandelen. Fenna wilde graag dat ik (of zij) foto's maakte van de paddenstoelen. Dus veel paddenstoelen op dit blog.
braakrusula (denk ik)



(hi,hi)
 We gingen ook even naar de speeltuin. Ik heb heerlijk geklommen en gegleden.




vliegenzwam

deze dinoeieren zijn ook paddenstoelen

Fenna en paddenstoelen

gezelligheeid!

Geen opmerkingen: