zondag 23 juni 2019

Saaai gewoon van alles en niks

 Nou, het was gewoon een rustige week. Eerst was ik woensdag jarig en kwam ineens een heel grote groep mensen eten. Dat was gezellig!



Dreigende wolken

geen regen
Wij kregen een metselkuip vol rivierkreeften voor onze verjaardagen van Jaap en Diane. 


Het is even weken, maar dan heb je ook een maaltje vol in de vriezer.
Deze week was het feest op `Niels z'n werk. Midzomerfeest. Er waren Highlandgames.

De volgende dag ging Niels naar een ander feest, gerelateerd aan zijn werk. We gaan deze maand niet naar het Midzomerfeestje van een select groepje NJNers, maar Niels kwam toch iemand tegen die daar ook had moeten zijn.
ontmoeting op het midzomerfeestje bij stichting Ark.

ik had mijn laatste dagje op groep geel van de boomgaard en kreeg allemaal knuffels, kusjes, knutsels en bosjes bloemen.


Genoeg aalbesjes om ons ongans te eten bij de tuinoppas van de mensen die wel naar het midzomerfeestje in Zweden gingen

bloeiende Sharon fruit
Zaterdag vierde Fenna haar verjaardag. We namen Mirjam mee en gingen naar Rheden.
 
Kasper ook een cadeautje
KLIK hier voor een filmpje

Joepie taart



's Avonds waren we weer gewoon thuis en zaten we achterin de tuin. Toen we naar binnen gingen om naar bed te gaan, hoorden we een gek geluid onder de bank. Wie zat daar?


een van onze huisegels


O ja, ik heb ook een nieuwe bril voor als ik mijn lenzen niet in heb. Zo ziet ie er uit,

1 opmerking:

Miriam en Astrid zei

Vandaag blogg samen met Miriam geopend, we gaan jullie blogg elke middag na de maaltijd bekijken.
Veel plezier en goede reis.
Groetjes Team geel, Miriam en Astrid