zondag 3 oktober 2010

Ach, hier houd ik het wel uit...

Niet normaal he? Het is dat ik geen fotoshop op m'n laptop heb, anders had ik er een kaboutertje in gefotoshopt, want zo voelde ik me toen ik de kamer binnenkwam!

Douche en Bad, natuurlijk.
En een terrasje.

Zoals iedereen vast wel weet ben ik voor een televisieserie voor de Efteling een paar dagen in Limburg. Vanavond kwam ik aan in het hotel in Roosteren. Niet verkeerd. De omgeving heb ik nog niet gezien, maar de kamer is aardig. Jammer genoeg hoorde ik dat ik hier maar twee dagen blijf. Daarna wordt het een ander hotel in Epen. Zou het nog luxer kunnen?

5 opmerkingen:

Niels zei

mijn tentje ligt in de auto,

M en C zei

Ik ga gewoon naar mijn wérk...
Liefs en een goeie tijd beiden.

Nienke zei

Hé, ik ben ondanks de luxe wel gewoon aan het werk, hoor. 24 uur per dag want ik moet 's nachts ook op de kinderen letten.

Niels zei

Je loop aardig achter

Niels zei

Je loop aardig achter