donderdag 7 oktober 2010

impressies uit Zuid-Limburg

Mijn bus goed gebruikt dit keer écht als schoolwerkruimte. Die meiden hebben heel moeilijke sommen. Huiswerk voor mij, ook!
Na Roosteren, zit ik nu in een hotel in Epen. Inmiddels is mijn kamer nóg iets kleiner geworden. Ik heb nog wat geruild...
De familie waarvan ik de kinderen begeleid.
Vroeg klaar dus terug naar het hotel. Lekker een pannenkoek eten met de kinderen.
De rest van de middag had ik één vrij kind onder mijn hoede. we gingen lekker wandelen en op zoek naar mooie herfstspulletjes. Het is een kleine natuuronderzoeker en -fotograaf in de dop.
Herkanbaar, toch? We draaien bij de Volmolen. Dat is het huis van de familie in de serie. We kwamen er, natuurlijk, ook langs bij onze wandeling.
Mooi hé? Ik moet nog even uitzoeken wat voor een vlindertje dit is. Niels zegt vanuit Frankrijk: kleine vuurvlinder. Da's makkelijk uitzoeken!

Idyllische plaatjes...
Zulk mooi weer dat we gewoon lekker buiten kunnen spelen!

1 opmerking:

Niels zei

kleine vuurvlinder