vrijdag 14 november 2014

Ik denk voorlopig het laatste blog uit Boedapest

Vandaag was ik vroeg klaar met werken. Nog even de stad in. In mijn boekje stonden twee stadswandelingen die te combineren waren tot eentje van ongeveer 15 kilometer. Er waren ook nog wat caches te doen om Hongarije op de tweede plaats te krijgen. In totaal liep ik zeker 20 kilometer. Best veel na eerst een ochtendje staan...


Kijk, zie je achter die zwarte auto die deur/poort?
Als je daar doorheen gaat kom je gewoon in een straatje die doorsteekt naar de volgende straat!





Soms is Boedapest net Disneyland




Hij zit te bellen, maar ja een trabbi heeft geen carkit




Kijk, hier hebben ze geen ganzenprobleem
 Ik kwam op een druk kruispunt deze meter tegen. Hij geeft behalve de temperatuur ook de samenstelling van de lucht weer. Alhoewel, zuurstof staat er niet bij...Klik hier maar
Zo, dat waren weer een aantal gewoon mooie plaatjes. Wat een prachtige stad!
En ook nog een zooitje kabouters vandaag!



1 opmerking:

Nienke zei

Lieve Nienke,
Bedankt voor de mooie fotoreportages van Boedapest en omgeving. Zo hebben wij Boedapest nooit ervaren. Jammer dat je niet in Szedendre was. Leuk plaatsje. daar kampeerden wij aan de Donau. Ik weet niet wanneer je weer thuis komt. Geniet in ieder geval maar lekker verder op de fiets. Leuk hoor.
Kus Tom