zondag 30 oktober 2016

Tom en Rita verhuizen

Zoals vorige keer vermeld, hebben Tom en Rita een nieuw huisje in Harlingen. Dit weekend gingen we ze alvast verhuizen. Omdat ik tot 's avonds laat gewerkt had, ging Niels om 7 uur weg om samen met Menno een huurbus op te halen en kwam ik later met mij eigen bus.
Ik had dus al zon op de Afsluitdijk. Wat een prachtige lucht en wat een stil IJsselmeer!

Hier wonen ze nu dus

Kijk, en vanuit hun tuintje zie je masten van de bruine vloot in de haven liggen!


Nog niet helemaal perfect, maar ze kunnen al lekker wonen!

's avonds liepen Niels en Nienke door Harlingen op zoek naar de afhaal Chinees


Nieuwe dag. Nieuwe mooie luchten! We reden langzaam richting mistgebied

Vandaag ruimden we de bovenverdieping in Ried leeg en haalden alles vast weg waarvoor Tom en Rita op een trappetje moeten staan of diep door de knieƫn moeten. Je komt nog eens wat tegen. Dit type mobiel. Wie had 'm niet als eerste?
Na al het verhuizen, stapte Nienke weer in haar bus. Dit keer naar Simpelveld in Zuid-Limburg. Voor de film filmen we deze week in dierentuin Gaia in Kerkrade. daarom logeren we in een bungalowpark in Simpelveld. Dit is mijn huisje dat ik deel met een jongen van het geluid.


Prima toch? Er was zelfs een welkomstpakketje van productie met koekjes, chips, bier, koffie, thee en wijn.

Geen opmerkingen: