zondag 2 oktober 2016

we pakken ons saaaie dagelijkse leven weer op

Tja, en dan ben je weer terug van vakantie en dan neemt het leven zijn gewone loop weer. Er moet maar weer flink gewerkt worden, want na zo'n lange vakantie moet er weer veel gebeuren. Op werk- vrijwilligerswerk- mantelzorg-en familiegebied.
Ja hoor, één kaarsje op de taart.

Kasper is jarig

en wij zijn op en top opa en oma

Tijdens onze vakantie is Gradus verhuisd. Wij hebben het op ons genomen het huis leeg te halen. Dat levert mooie kunst bij ons in huis op.

En bezoekjes aan Bas en Selma met lekker bier...

Veel zwaar tilwerk. Bijvoorbeeld dit glasobject van ongeveer 130 kilo.

Omdat ik de kinderbegeleiding bij DWDD ga doen (als er kinderen zijn en ik kan), bezocht ik een uitzending en kreeg ik er een lekkere maaltijd

Niels had een innovatiedag "Natte teelt" in Zegveld waar hij de hele dag allerlei gropen moest informeren over de toepassingen van veenmos.

Voor mijn volgende filmproject ging ik met twee zevenjarige jongetjes naar de T-Rex in Naturalis

Terwijl Niels hielp met de pannen op het dak van Cecile en DirkJan leggen. Ik genoot alleen van het nazitten in de tuin.

Ook de volgende dag waren er wat buien. Alweer de pot met goud niet kunnen vinden!

Geen opmerkingen: