vrijdag 13 mei 2022

Nog een keer een echte wandeling in Reno

Vanmorgen gingen John, Chaja en Oscar allemaal weer gewoon werken. Wij gingen (via de supermarkt want we moesten vanavond koken) naar Rancho San Rafael Park. Daar waar ook het arboretum en de dinospeeltuin is. Vanaf daar hadden we een leuke wandeling uitgezocht.
Uitzicht op Reno en de bergen

 
de rosten

red winged blackbird epauletspreeuw

ergens in deze buurt wonen Chaja en John

Balsamorhiza hookeri

house wren Noordelijke huswinterkoning

gekke plant

nog een onbekende plant

Grayia spinosa stekelige hopsalie

Salvia pachyphylla een soort woestijn salie. meer weten? KLIK hier

Allium anceps tweelingblad ui (vertaald van twin leafs onion)

paintbrush meer weten? KLIK 

Robin roodborst lijster

red tailed buzzard roodstaart buizerd

House finch Mexicaanse roodmus

kolibrie

de grote N, die iets met de universiteit van Nevada van doen schijnt te hebben. Reno is er geloof ik erg trots op.

we liepen er langs/door. Volgens mij is de N van "Welcome Nienke"


autowrak dat we tegenkwamen vanwege een van de vele caches vandaag

wandel de wandel


je kunt allemaal verschillende toppings kiezen. Vooral veel snoep.
Niels ook
Na het eten gingen we weer naar de yoghurt bar of zoals het bij Chaja en John heet, the treat store = de toetje winkel. Het is een belevenis zo'n winkel




Daarna zet je je bakje op de weegschaal en dan betaal je naar gewicht. Een belevenis!
Oké, blogger doet een beetje gek. Ik hoop dat het straks een beetje normaal op het blog staat. Ik heb mijn best gedaan!

Geen opmerkingen: