zondag 11 april 2010

De duinen bij Bergen

Niels was ook mee. Zonder rugzak! Ineens lente in de duinen
Niels gooide mij zomaar om. Allemaal splinters in mijn hand. Stommerd!
Als je goed oplet, zie je hier een grauwe gans broeden.
duinviooltje
kikkerdril
kurkentrekkerboom
de Sparrenlaan
Leuke huisjes in Bergen...
Deze maar doen dan?
Zie je, ik weet het nu heel zeker, er is een samenzwering tegen de mensheid van boomkabouters!
Nadat we lekker uitgeslapen hadden, (Ja, echt waar, Carry!) wilde Dajo graag een lift naar Bergen. Wij gingen een stukje wandelen in Bergen. Nu kunnen we het qua wandelen daar nooit zo goed vinden, maar dit keer had ik een boekje. Dus na een paar kilometer, kwamen wij op de oranje wandeling van 12 kilometer door het Noordhollands Duinreservaat. Het was een leuke wandeling. Kriskras door de duinen waardoor wij ons richtingsgevoel een beetje kwijt raakten en af en toe het idee hadden dat een gps misschien handig zou kunnen zijn. Maar ja, dan kwam er weer een oranje pijltje en die volgden we dan gewoon weer. Zo kwamen we na een fikse wandeling gewoon weer bij onze auto uit. Het zag in de duinen nog wel behoorlijk kaal en winters. Gelukkig scheen de zon en kregen we het warm. Anders leek het wel winter.

3 opmerkingen:

M en C zei

Jongens, dit is toch geen weekend? Dit is gewoon hard werken! Ga toch eens op de bank zitten. Er zijn goeie boeken zat...
Enne, die gps, dat gaat 'm helemaal worden. Ik weet het zeker. Dat doelloze geloop van jullie. Moet je uit verveling wel foto's maken van de lente en sporen en kikkerdril en van weet ik veel.
In elk geval bedankt voor het bijhouden van jullie blog. Want mijn boek is uit;)
Kus, Car

Jelka zei

Waren jullie toch mooi nèt op tijd... Nu is alles weggefikt!

Nienke zei

Als je maar weet dat wij onschuldig zijn!