donderdag 8 april 2010

Lente? Stomme k**merels!

Vloer onder de stront en planten stuk gemaakt.

Stoel en sjaal ondergescheten.

Toen ik gisterenmiddag thuis kwam uit mijn werk, zat er een vrouwtjes merel in de huiskamer in de plantenbak. De paniek was groot toen ik binnenkwam en ze vloog steeds tegen het raam op. Na wat gedoe, wist ik haar weer naar buiten te werken. Ze had aardig wat gepoept en wat takjes van de planten omgegooid. Toen ik vandaag thuiskwam, was er geen merel. Na een tijdje ontdeketen we alleen overal sporen. De merel had kennelijk een hele tijd binnen gezeten. Overal poep, door de hele kamer. De rijst omgeploegd en alle plantenbakken omgeschoffeld. Wat nou leuk, lente?!

2 opmerkingen:

M en C zei

Waarmee maar weer is aangetoond dat zelfs jullie merels beslist niet saai zijn!

Jelka zei

Willen jullie Floortje een weekje lenen?