donderdag 26 augustus 2010

Antwerpen dit keer...

Dit keer moest Nienke naar Antwerpen. Met een hele klas kinderen, waarvan ik me alleen over de 9 Nederlandse kinderen hoefde te ontfermen. Negen is tóch wel veel. dus mocht ik na veel zeuren een assistent meenemen. Omdat ik verteld had dat Jelka mijn dochter is, konden we wel samen op een hotelkamer. En dus ook samen in een bed. Jelka is best lief, maar echt lekker hebben we allebei niet geslapen. Vandaag kwam Soraya met het geweldige plan van kamers te ruilen. Zij had een kamer met twee tweepersoonsbedden in haar eentje. Dat wilden wij wel en zoals je kunt zien zijn we daar heel blij mee en gingen we het vieren in het centrum van Antwerpen. We gingen er met de tram heen en hebben ook nog lekker door de regen gelopen. Morgen weer met de klas.
Best krap zo samen in een bed.
De hele dag met een klas kinderen aan het werk
Even snel en heel cultureel Antwerpen bekijken
Niet zulk lekker weer, maar toch op het terras.
Lekker eten op de Groenmarkt met natuurlijk...frietjes
Eindelijk gerechtigheid en lekker wat ruimte in bed.

1 opmerking:

Els zei

Hallo!
Wij waren er zondagmiddag bij,in Mechelen,in het Zennegat!
Was heel leuk!
Succes met de film,ik kom zeker kijken!
Doei!
Els