zondag 1 augustus 2010

Naar Dresden in een lux hotel!

Vandaag vertrokken we dan uit erfurt naar Dresden. Om uiterlijk 11 uur moesten we uitchecken en op z'n vroegst 15.00 uur mochten we weer inchecken. Vandaar dat ik hier op het parkeerterrein uitgebreid heb geluncht en een tijdje heb zitten lezen. Toen ik eenmaal in Dresden was, heb ik snel m'n zooi in de hotelkamer gegooid. Die leek wel heel mooi, maar eerst moest ik naar de set. Ik moest m'n bus namelijk op de set parkeren. Daar moest ik eerst een half uur op Holger wachten (de locatiemanager) maar, volgens mij heb ik nu wel een mooi plekje. Er liggen hier (in ieder geval) drie sloten naast elkaar. Via een park zijn ze met elkaar verbonden en allemaal staan ze op de hoge rotswand aan de Elbe en kijken ze uit over de vallei van de Elbe en de stad Dresden. Via het park liep ik terug naar het hotel om daar te ontdekken hoe mooi het eigenlijk is. Morgenochtend ontbijten in het restaurant in het kasteel!
Hier staat mijn bus dan de komende week. Aan de achterkant van het Schloss!
Ons buurslot, iets met een i. Idlerrschloss of zo...
De kamer. lekker groot bed!
De badkamer. Lux, maar wel iets kleiner dan in Erfurt. Ook geen bad, dus ik kan niet zo makkelijk de was doen.
Het koetshuis waarin ik slaap.
De tuin van het restaurant met uitzicht over de Elbevallei.
Kijk, zelfs het gebouw waar we in overnachten ziet rustiek!

Geen opmerkingen: