zondag 29 augustus 2010

Dit keer met veel kinderen, geiten, kippen,koningin, Jelka en auto's te water

Nou was ik dus in Antwerpen om weer een stukje te filmen. Omdat we een hele klas hadden, was Jelka mee. De eerste dag deden Jelka en ik met z'n tweetjes 9 kinderen. Maar naarmate de dagen verder gingen werd het steeds meer dat Jelka, Soraya en ik met z'n drieën 22 kinderen deden. dat ging prima. Jammer genoeg moest Je;lka zaterdagavond weer weg. Met het busje mee naar Amsterdam. door allerlei tegenslag met het openbaar vervoer, was ze pas om 00.40 uur thuis. Ik had vandaag van 8 tot 1 uur gewoon alle kinderen weer. Maar omdat we veel buiten filmden (en het best koud was) ging het toch wel goed. Het weerd wel heerlijk rustig toen ik daarna nog maar een kind had. Wel weer heel bijzondere locaties. Een straat. tja... Maar, de lunch was in een soort fabrieksterrein met een camping en allerlei "strandtenten". leuk om zomers te overnachten in Antwerpen. Moet ik onthouden! daarna gingen we naar een kanaal bij Mechelen. Daar hebben Niels en ik volgens mij ook ooit gefietst op onze jacobsroute.
Verder op de foto's een indruk van wat er allemaal op scholen gebeurt, volgens filmmakers...
Spreekbeurt over geiten
Wie durft er een kip vast te houden?

Spreekbeurt over kippen
Kinderen lekker rustig aan het spelen
Spreekbeurt over de koningin...
Best een volle klas, toch?
Tóch weer veel kinderen. En Jelka al naar huis...
Deze auto wordt door Tony en z'n vader uit het water getakeld...
Het Zennegat heet dit kanaal óf alleen de sluis.

2 opmerkingen:

M en C zei

Mens, wat heb je toch een leuke baan!!
X, Car

Chaja zei

Mijn hulp nog nodig?