maandag 14 mei 2012

Baltimore

Vandaag was onze laatste echte dag in Amerika. Mirjam wilde graag naar Baltimore en mij leek dat ook wel leuk. We reden dus naar Baltimore. Het was er nog rustig want zondagmorgen en wij waren al weer vroeeg op pad. dat was best fijn. we konden alles rustig bekijken. Overal op straat weerd ons "Happy Mothersday" toegewenst. Dat is echt heel speciaal in Amerika.
Mirjam in the Inner harbour

He, he, eindelijk maakt Mirjam ook eens foto's.


Ik zocht en vond een cache bovenop het fort.

Soms groeien er rare dingen uit de muren in Baltimore.

Hier woont een of andere kunstenaar
Wij hadden een rondvaart op dit schip geboekt. Het was een privé cruise, alhoewel er net na de safety instructions toch nog twee mensen bij kwamen. Hoewel er van alles verteld werd over de geschiedenis van Amerika, was het vooral een heerlijk zonnig tochtje op het dek.

Overal prachtige uitzichten. Jammer genoeg zag ik vanavond pas dat er allemaal vlekken op mijn lens zaten.

Die gouden koepels zijn van de Oekraïensche kerk. Ja, die hebben ze hier.


Allemaal geoorde aalscholvers. Ik zag ook nog een aantal  koningssternen vliegen
's middags ging Mirjam uitrusten en ging ik nog even buitenspelen. Ik zocht nog een paar caches in de buurt.
 
Ondanks dat Niels niet mee was, liep ik toch weer met m'n blote benen door de bramen en de brandnetels.

Geen opmerkingen: