zaterdag 12 mei 2012

Sightseeing in Washington

Vandaag gingen we Washington bekijken. We vertrokken om 8 uur per shuttlebusje naar het station en namen daar de trein naar Washington. Daar namen we een Hop-on-hop-off-dubbeldekker en konden zo zonder te veel lopen alles bekijken
In de dubbeldekker

Capitol

Mirjam voor het Capitool

Prachtig plekje dat ik bij het Capitool vond met cachen
Washington memorial en zo.

Nienke voor het capitool, uw correspondent uit Amerika

Obama heeft het homohuwelijk goedgekeurd. Dat gaat hem waarschijnlijk heel veel kiezers kosten. Vooral zwarte mensen schijnen daar fel op tegen te zijn. Hier is de eerste demonstrant van de dag zich aan het voorbereiden.

De buitentuin van de Botanical Gardens.
Er zijn ook gewoon lelijke plekken

Marin Luther King memorial.
Thomas Jefferson memorial

Franklin Rooseveld memorial. (elke president heeft recht op een memorial of een gebouw of zo)

??memorial

Thomas Jefferson memorial

Ja, ja, ik was echt de enige bij het Witte huis!

Rode lijster (Robin)
Maar ik mocht de tuin van Michelle zien. (Ik mocht ook Michellle zeggen)

Mirjam zat weer op een bankje op mij te wachten

Bij Emmy thuis

Uit eten met vrienden van Emmy


1 opmerking:

M en C zei

Nou ja zeg, jij doet werkelijk ALLES om die landen op je cache-statistieken te krijgen. Ik snap waarom je jaloers was dat wij op Kreta zaten!
Veel plezier verder!