zondag 13 mei 2012

shoppen en geocachen

Vandaag moesten we maar een beetje rustiger aan doen. je moet die oudjes ook niet teveel afmatten, toch? ;-) Daarom gingen we 's morgens eerst naar de Mall. Een gigantisch winkelcentrum in Columbia. We hebben geshopt tot we een ons wogen. Daarna was het nog geen tijd om naar Emmy te gaan.
Poging een om ons met alle tasjes op de foto te zetten

Poging nummer tien of zo. Je ziet 1 stukje van een tasje. Opgegeven...zucht
Winkelparadijs.PFFFF
 Omdat we nog niet naar Emmy konden en ik echt helemaal klaar was met shoppen, gingen we naar een park op zoek. Geen kaart, alleen een Tomtom, maar daar kan je ook parken in opzoeken. We kwamen bij de sportvelden. Hoewel het er niet zo heel mooi uitzag, lag er wel een cache vlakbij. Die wilde ik wel met Mirjam gaan zoeken. Mirjam ging toch maar op een bankje zitten en ik ging alleen op pad. al snel stond ik ineens in een prachtig bos.
Heel mooie vlinder. Niet zo zeldzaam denk ik, Ik zag er vandaag veel meer.
In de cache zat een medaille. Die heb ik maar voor de wachtende Mirjam meegenomen.
 
Emmy had een heerlijke lunch gemaakt. 
En ze had een leuke foto gemaakt.
 Na de lunch liet ik Emmy en Mirjam even een paar uurtjes alleen en ging ik nog meer geocaches zoeken.

Ik kwam weer in een soort bos en er lagen allemaal van deze uitgebloeide bloemen. Misschien van een boom? Of een soort tulpjes zonder steel? Help Niels, ik kan echt niet met vakantie zonder jou!
Prachtig he? Zo'n beetje in de achtertuin van Emmy!
 
En weer uit eten. We aten buiten dit keer want het is heerlijk weer. Ongeveer 25 graden. Heerlijk Mediteraan gegeten.

1 opmerking:

Niels zei

Papilio troilus (Spicebush Swallowtail) waardplant o.a. de Liriodendron tulpifera (tulpenboom) de bloemen die je vond.;-)