maandag 4 september 2023

Struikelstenen. Bijzondere dag

Vandaag werden er in de Veeteeltstraat in Amsterdam struikelstenen gelegd voor mijn familie.
Ik racete uit mijn werk naar Amsterdam Betondorp

 
Er was een hoop volk. Veel ervan is familie. Meer dan de helft ken ik niet

de dienst struikelstenen van de gemeente maakte het weer keurig in orde.

Bij het huis van Jaap en Saar Schelvis hield Eefje een toespraak.  KLIK om het te horen


ook bij het huis van de vader van Mirjam, Emmy en Eefje werd een steen gelegd


Bij het laatste huis, het huis van oma Duifje, Eva en Lies werden stenen gelegd. Daniella hield een toespraak. KLIK voor de toespraak. Daarna hield Joël ook nog een toespraak/gebed. KLIK

Daarna was er een drankje in café Frankendael. Met Michal

met Kasper en Michal

met Daniëlla



Daarna gingen we met z'n allen wat eten bij Broodje Meijer. Ik heb allemaal leuke foto's van de chaos aldaar maar die zijn op wonderbaarlijke wijze verdwenen

Geen opmerkingen: