maandag 22 juni 2020

naar de Eifel

Vanmorgen gingen we nadat Jelka de kinderen naar school had gebracht, op pad. We gingen via een wandeling in het gehucht Schmidt naar Aldert. Daar kunnen wij in de tuin kamperen met ons busje.
Om de een of andere reden wil Blogger niet doen wat ik wil en kan ik mijn foto's niet zo goed terugvinden. De foto's vertellen toch enigszins het verhaal.
korenveld

bruin zandoogje

wolfskers


geringelde smal boktor





wandelen naar het plekje met wifi en zon  met de koffie.

eten

ons plekje
Omdat die foto's niet willen wat ik wil, vertel ik maar even de hoogtepunten van onze wandeling.
We zagen heel goed een middelste bonte specht en een ringslang. We zagen een grote vos (vlinder), een braam parelmoer en een goudvink. Dat klinkt wel als vakantie, hè?

Geen opmerkingen: