dinsdag 8 februari 2011

Florida

Nou, daar vliegen we dan...
Downtown Phildelphia. Er ligt nogbehoorlijk veel sneeuw en het water is bevroren. Geulukkig brandt de kachel op het vliegveld zo hard dat ze ventilatoren aan hebben staan om het een beetje af te koelen. De speurhond van de douane pikte mij eruit. Ik had nog een boterhammetje met vleeswaren in mijn handbagage zitten. Ik wilde het opvoeren aan de hond. We wilden het tóch niet meer opeten, maar nee. We moesten naar "aangeven goederen". Gelukkig vonden ze het verder allemaal geen probleem (ik had het zakje worteltjes al weggedaan op het toilet) en mochten we de VS in.
Om 22.00 uur plaatselijke tijd landden we in Fort Lauderdale en daar stond Erwin ons al op te wachten in korte broek en op slippers. Na wat drinken in de tuin, gingen we lekker slapen. Vandaag begonnen we met het bezoek van een klein nature parc in Boca. Daarna reden we naar de autoverhuur waar we onze Nissan Verso ophaalden. Daarna was er geen houden meer aan en moesten Niels en Erwin naar de applestore. Daar is ie dan de I pad. Je kan er niet eens mee bloggen (tenminste geen foto's opladen). Toch is het wel een leuk speeltje. Klik hier maar om te kijken hoe gezellig Niels daarna was. Let ook even op Erwin op de achtergrond:)
Na genoeg gespeeld te hebben gingen we ook nog even vogels kijken b\in de achtetuin van Erwin en daarna naar een groter Nature Parc. Er was iemand die ons humeur per vliegtuig weergaf.
Twee visarenden die gezellig aan het apren en nestelen waren

Twee diksnavel futen bij Erwin achter.
Vreselijk gevaarlijke alligator die z'n bek al open doet om mij (Nienke) bijna op te eten omdat ik wel heel dichtbij kwam....
Oké... maar het leek wel heel dichtbij!
Slangenhalsvogel

's Avonds wordt het wel aardig fris (16 graden...), maar we eten toch gezellig met z'n allen buiten. Ik zit nu ook nog buiten. Erwin en Niels zijn een terrasverwarming aan het halen. Onzin, je kan ook een lange broek aan trekken...








2 opmerkingen:

Chaja zei

Ik ben JALOERS! (op het mooie weer enzo dan hè, niet op de i-pad, onzinnig ding :P)

Unknown zei

Pas maar op met die I-pad
http://www.youtube.com/watch?v=Ql71toSXNRY

Veel plezier ermee