woensdag 7 juli 2010

Ai, Duitsland verloren...

Vandaag mocht Faas wat later beginnen omdat hij dan een beetje uit kon slapen na het voetbal kijken. Verder was het ook best een rustige dag. Hij mocht regelmatig even spelen. Zo lang ook dat hij lekker in de bus kon zitten. Morgen iets eerder beginnen. Want vandaag speelde Duitsland. Wij weer allemaal kijken op het plein, want de helft van de crew is Duitser. Ook is er een 16-jarig stagiairetje, hij is Spanjaard. Hij zat ook op het plein in z'n Spaanse vlag en op z'n nagels te bijten. Hij durfde heel zachtjes te juichen en z'n arm in de lucht te steken na afloop van de wedstrijd. Want, tja...Duitsland heeft verloren. Geen finale Nederland - Duitsland, maar na morgen is iedereen op de set vast voor Nederland (op de kleine Javier na dan). Nu moet ik slapen!
Daar staat ie dan het campertje...

1 opmerking:

Nienke zei

Lieve Nienke,
Wat ben jij een stoere vrouw om solo met een bestelwagen naar Ehrfurt te rijden en dan nog betrekkelijk snel ook. Chapeau !! Mag ik niet zeggen hè van je. Maar toch vind ik dat.
Ik mis jouw ansichtkaarten, maar jouw blog is een goede vervanger en je blog liegt er ook niet om. Wat een mooie hotelkamer en wat heb je alweer veel geregeld en gezien. We zullen de komende weken jouw blog vaak bekijken.
Met mij gaat het sinds maandag redelijk goed. Geen “pien in de buuk” meer en dat is mooi meegenomen. Ik was bij de diëtiste op voorschrift van de huisarts. En raad eens wat? Ik moet 5 boterhammen per dag eten en minimaal 3 aardappels. Ik at 1 boterham en 1 aardappel, dus er moet wat veranderen aan het eetpatroon. Ook kreeg ik een doos vol voedingssupplementen mee ( wat een viezigheid). Want ik moet aansterken door meer te eten en ik ben net zo mooi op mijn streefgewicht. Jammer voor mij. Maandagavond waren heel gezellig Niels en Chaja hier. Vol trots liet ze haar diploma’ (s) zien. Wat een leeswerk en wat een woorden allemaal. De Nederlandse taal is behoorlijk uit gebreid.
Zondagavond komt de klapper. Jij gaat vast weer kijken. Wie wint ????? Gelukkig niet Duitstand.
Nienke veel sterkte. Werk ze en geniet. Veel liefs van ons, Rita en Tom