zondag 4 juli 2010

Naar Erfurt voor mijn werk

Vanmorgen verrtrok ik naar Erfurt om daar voor een paar weken te werken voor de filmproductie: Tony 10.Ik was goed verzorgd door Niels die allemaal lekkere hapjes voor mij in de koelbox had gedaan. Hier zit ik even te lunchen langs de Duitse autobahn. Het was best warm en ver, zo in je eentje in de auto, maar om ongeveer half vier was ik in het hotel. 's Avonds was er een crewborrel en heb ik veel nieuwe mensen een handje geschud. Er doen erg veel Duitsers mee met deze productie. De voertaal is eigenlijk Engels, maar je hoort toch het meest Nederlands of Duits. Ook is mmijn werk iets anders. In Duitsland moet de arbeidsinspectie van iedere dag een rapport hebben van hoeveel uur een kind op de set is geweest.Ik moet precies timen hoelang Faas (zo heet het kind) voor de camera staat. Die moet ik maken. Van de week, waarschijnlijk donderdag komt de official van de Duitse arbeidsinspectie langs om kennis met mij te maken...Spannend.
De perfect geparkeerde bus op de hotelparkeerplaats

De hotelkamer waar ik de komende dagen zal verblijven



3 opmerkingen:

M en C zei

Leuke baan, Nienk! Goeie tijd daar. Ik hoop dat je tijd hebt om veel te bloggen, want ik vind het leuk om je te volgen.
Liefs, car.

Niels zei

nou perfect geparkeerd zo heb je het toch gewoon geleerd. :)

Chaja zei

Jee 2 beddden 1tje om in te slapen en de andere om op de springen.
Leuk dat je ons op de hoogte houd.

Veeeeel pleziieeer

xx

PS voeg mij ook toe op skype!